»V gledališču lahko priznamo, da nam ni vseeno, da čutimo več, kot pokažemo.«
»Dostikrat se gledališče v javnem prostoru gleda kot nekaj, kar ni tako resno, zato se verjetno tudi ne jemlje tako resno. Pogosto so predstave zunaj, na ulici in trgih zabavne, komične, dostikrat lahko izpade, da ni veliko znanja za njimi in veščin, ampak da gre samo za lahkotno zabavo, obenem pa se na ulici zgodi marsikaj, tudi resne, družbenokritične predstave.«
»Ta lokalizacija je ključna za gledališče, ker lahko umeščamo stvari, čeprav se morda ne zdijo resnične. V gledališču se večkrat počutimo ali pa prevladuje mišljenje, da se igramo, jaz pa bi rada poudarila, da je vse popolnoma zares.«
»Za zdaj ni prav nobenih obljub, da bo za gledališča v prihodnje kaj bolje.«
»Če pojde tako dalje, bo treba hodit poslušat Cankarja k Šentjakobčanom. V ljubljanski Drami ga itak ne moremo več slišati, ker ga tam ni.«
»Za gledališče je to izjemna pridobitev. Po 30 letih bomo pridobili tako gledališče, kot si ga je v načrtih zamislil arhitekt Vojteh Ravnikar.«
»Poseg v mesto je igriv, šaljiv in predvsem v duhu Šentjakobskega gledališča znajti se s svojimi sredstvi in reciklažo.«
»Ustvaril je skoraj 160 vlog, pomemben pečat pa je pustil tudi v slovenskem filmu in na televiziji. Slovel je po prefinjeni, študiozni in intuitivno poglobljeni igri.«
»Dovolj z besedami... Hitro, raje akcija, da bo prostor še za en trenutek svobode.«
»Najhujša gledališka kritika je, če rečejo, da je bila v predstavi 'razkošna kostumografija'.«
»Zato je zdaj na vseh nas, ki smo vpeti v ljubiteljsko gledališče, da spet zagrizemo v tematike, ki nas zanimajo in najdemo načine, da v obliki gledaliških predstav najdejo svoje mesto na odrih po Sloveniji.«
Kliknite povezavo za prikaz izjav v želenem obdobju